четвъртък, 18 февруари 2010 г.

Нарисувай ме.

Нарисувай ми тяло, за да не се чувствам безплътна.
Нарисувай ми крака, за да стигна до теб.
Нарисувай ми ръце, за да те прегърна...
Нарисувай ми глава, за да мисля за теб.

Нарисувай ми очи, за да те видя.
Нарисувай ми уши, за да чуя твоя глас.
Нарисувай ми нос, за да те подуша.
Нарисувай ми устни, за да ти се усмихвам аз.

Нарисувай ми чувства, за да се вричам.
Нарисувай ми душа, за да имам копнеж.
Нарисувай ми сърце, за да те обичам.
Оцвети ме, за да имам пълнеж.



Нарисувай ме, за да съществувам.
А другото сама ще си го нарисувам...

9 коментара:

A.S.Birov каза...

Епик... Добре дошла отново в света на драскащите! :D

Punkass каза...

Време ми беше :))

vid sicious каза...

нещо почна да ми се рисува..
придава едно такова топло чувство.. малко съм русо и не мога да ти го обясня ;D

P.S. картинката с прозорчето и леглото радва

Punkass каза...

ами рисувай (:
и мен ме радва, ама ми е малко детско, може и да сменя template-a ;]

أمل каза...

много ми хареса :)

Punkass каза...

благодаря ти (:

Пламен Бочев каза...

И на мен ми хареса.
Поздрави! :)

Punkass каза...

Много се радвам :)))

RMPG каза...

Оцветяването влезе много добре. Вери гуд. :-)

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails