сряда, 24 февруари 2010 г.

Един по-различен ден....

Честно казано не обичам празниците. Естествено, радвам се като има такива, най-малкото, защото тогава не се ходи на работа и тем подобни. Но настроението ми не е по-добро от предишния ден например. А ми се иска да ми е свит стомаха, да се кефя заради подаръци, пожелания...
И все пак днес имам личен празник. Както колегата ми повтаря от няколко месеца насам: "Като станеш на 21 ще можеш да пиеш бира в Щатите...". Еми ето - вече мога да отида, да си купя кофти американска бира, да седна на някоя пейка и да пия без да се притеснявам от ченгета :D
И колкото и да не се чувствам като пораснала или по-скоро да не ми се иска да пораствам... факт е :) Хора, ставам на 21, одъртявам...
И все пак ще си пожелая няколко неща, защото все пак вярвам, че в този ден пожеланията са искрени и може би все пак ще се сбъднат някога :)




Това е най-важното. За да промениш нещо, трябва да разчиташ най-вече на себе си и своите сили.




Важно е да живееш на ръба. И да правиш всичко сякаш е за последно. Тръпка да има.



Всеки прави грешки. Не трябва да се опитваш да ги заличиш, а да се учиш от тях. Така ставаш по-силен.



Аз намерих този weird guy преди 5 години. И обичам когато правим wierd things заедно, обичам и нашата weird любов :)




Това е моята тенденция в живота. Вече е. Преди пренебрегвах и ми беше лесно да кажа "Не мога". Сега казвам "Ще се опитам и ще успея". Помага.



Боб Дилън го е казал. И е бил прав.




Yep.

И накрая...





Естествено, най-класическите и важни неща - да съм жива и здрава.
Та това е, порастнах. Искам да си пожелая и този блог да съществува и да радва всички, които минат през него. Оценявам страшно много вашето мнение :)

12 коментара:

RMPG каза...

Фък, пиша първият коментар. Честит рожден ден! Аз също много уважавам правенето на странни неща, за това ти желая още много странни, страстни и странно-страстни дни и моменти със странната ти любов. Бъди щастлива. :-)

أمل каза...

Честит празник, бъди всичко, което искаш да бъдеш, бъди каквато си, бъди щастлива, с това което си :)
Пожелавам ти много поводи за приятно присвиване в стомаха, за силни тръпки и широки усмивки :))

Punkass каза...

RMPG, благодаря за 'странните' пожелания :D

Bia, обожавам приятното присвиване в стомаха, благодаря ти :))))

лили каза...

уоу, честит рожден ден!
21 и на мен ми звучеше като началото на старостта. но това беше миналата година. сега вече знам, че НАИСТИНА МИ ПРЕДСТОИ началото на старостта, само още месец... брат ми пък ми опява как декември щял да стане белобрад 20-годишен дядко и така... :D
но да се върнем на теб,
пожелавам ти да:
1. да продължаваш да твориш и да не се предаваш заради собствени или чужди съмнения, винаги да даваш всичките си сили за нещата, които наистина те интересуват. останалото може да почака
2. прави ТОЧНО това, което искаш и светът ще се нарежда пред теб така, както си си го представила. така че ползвай силата си, ЛЮК! :D
3. вярвай в това, което знаеш със сърцето си, и го защитавай - това са битките, които си заслужават печеленето. останалото е суета

станах ебаси прийчъра
бааа

абе бъди щастлива и (бонус 4.) винаги се навъртай около хората, които те обичат и обичаш и им помагай. там се крие много щастие:)

мисля, че приключих с безсъмртните си формули :D
поздрави и МУА!

Punkass каза...

значи днес в малоумния фейсбуук ми честитиха 94 човека, във скайп още към 30-тина, но никой не успя да изкара толкова силно пожелание като твоето..
благодаря ти, Лили, радвам се че се навърташ тук! :)

Стан каза...

Супер. Много позитивен и надъхващ пост!

Честит Рожден Ден и от мен. Жива, здрава и продължавай в същия дух!

Punkass каза...

Идеята ми за позитивност е постигната значи :)
Благодаря ти ^^

Lil каза...

Честити 21 :) Хубаво време беше,когато бях на толкова.Пожелавам ти твоето да е още по-хубаво,красиво,странно и различно :)

Punkass каза...

Надявам се и аз да е така (;
Много благодаря :)))

лили каза...

моля
и аз се радвам:))

A.S.Birov каза...

Бях в Пловдив и не съм ти честитил. Ами... честит рожден ден :D Дано имаш всичко, което си пожела тук. И дано се грижиш за това място малко повече. Биров... аут.

Punkass каза...

Ех, как се скара, че съм занемарил блога. Ще се постарая, че и на мен ми е доста гузно.

Мерси, Биров (:

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails