петък, 15 януари 2010 г.

Нещо малко.

Почуках на вратата ти и ти отвори,
съзря ме там - плачеща и жалка,
с треперещ глас ти заговорих,
поисках да покажа нещо малко.



А ти ме гледаше студено,
и сякаш нещо ме прониза,
замлъкнах бързо аз смутена,
и ти изрече "По-добре да се прибираш".



Затръшна се вратата,
а аз останах там, на прага,
сама със болка в душата,
сама с разбитата си вяра.



Тогава бръкнах си във джоба,
извадих нещо малко и кървящо,
оставих го на пода и си тръгнах,
и там остана моето сърце туптящо...


18 коментара:

лили каза...

хах, доста добро. това "по-добре да се прибираш" честно казано и мен ме удари в сърцето:( готина реплика

Punkass каза...

Благодаря ;Р И на мен честно казано много ми харесва... еми време беше да напиша нещо ха ха ;Р
репликата не знам как ми хрумна, ама наистина е груба и доста на място ;>

лили каза...

определено на място... не знам, много е гадно. това със студения поглед особено. за нещастие май на всеки му се случва да го види. или не знам, със сиг аз ЗНАМ как изглежда :D
ъгх
така де, не може всичко.

абе защо срещам огромни трудности с това да постна коментар тук. първо ми иска "профил", след това задължително ми казва, че имам грешка и да пробвам пак и СЛЕД това ме проверява дали не съм бот с някакъв код и ЧАК ТОГАВА коментарът е вътре. и грешката е всеки път, утф.

Punkass каза...

Нямам представа... искам да махна и кода, и всичките трудности, но не знам как... ако можеш да помогнеш ще е добре;> а и друго... как в твоя профил мога да имам аватар, вместо онея странни цветни фигуровидни квадратчета, които ми показва?

лили каза...

аватара - само ако си бог или имаш регистрация в уърдпрес, за жалост. проблемите май идват от това, че сме на различни платформи, но честно казано се надявах двете да са по-приятелски настроени. значи, за да отида в германия не ми трябва виза, ама за да постна коментар в блогър трябва да си пратя кръщелното, за да схванат че съм ЧОВЕК. е мноу са специални, честно :D

между другото, току що пробвах да коментирам в един др блог в блогър и въобще не ми даде да си напиша името. или анонимен или нищо?!

значи, този вариант тук е по-добър. какво съм седнала да се оплаквам от бюрокрацията. тя си е такава. БАВНА :D

Анонимен каза...

AAH! Много е добро.Явно вдъхновението се е върнало с пънлна сила.
особено като го сравня с предишното.
Предишното, имам чувството, че беше написано за пет минути - така ми звучеше на мен.
Историята не се разбираше много и май секи си го схвана както на него му харесва.
Освен това имам чувството, че всеки първи пише за такива работи - пищаци, убийство, ала бала
тоя филм се едно съм го гледал 1000 пъти.По интересно щеше да е ония да му писне
да се развърже и... нали се сещаш - една година я я чакал... :D
Както и да е.Това е рецензията на глупавия мъж критик за предишното.

Това определено не е писано на бързо и не е като излязло от конвейр.
Всъщност това е поезия :)Страхотно е.Едновременно нежно и брутално.
Истинско и илюзорно.Агресивно и подтиснато.
Как успяваш да ги съчетаеш?
Дано повече хора да го забележат.За да не остане като сърцето от стиха - на вятъра.
Може пък да им остане нещо в глупавите глави.

П.С. - Чак сега заграх!!! - L.of Paralyze - Queens of the stone age.
Ах ти, плагиат такъв!

Punkass каза...

Дам, много любима група (:

Благодаря за критиките относно предишното и за похвалите спрямо новото :) Предишното беше на калъп, нека ми седи като обица на ухото :) А това новото... не знам, сякаш повече се замислих как да си подбера думите, наистина съм страшно доволна от себе си :))) Мерси!

A.S.Birov каза...

Няма да кажа, че ме трогна (трудно се трогвам от какво и да било вече), но поне това не ме възбуди :D Щеше да е странно.

Наистина добро, въпреки че съм фен повече на прозаичните творения. Кийп уолкинг, Джони!

Punkass каза...

Аригатоу! :)))

Ако те беше възбудило...that would be sooo wrooong ;D

Анонимен каза...

Аригатоу "Благодаря ти" ли означаваше?

Punkass каза...

Да, на японски :)

RMPG каза...

Чудесно е. :-)

Анонимен каза...

Колко различни начина има да кажеш едно и също нещо...

Ако имаш и други стихотворения, извън този блог, ще ми е много интересно да ги прочета.
Някакви стари или недовършени?

И още нещо - можеш ли да вкараш някакъв чат канал, за да може да се говори с теб в реално време?Защото иначе трябва да пиша големи коментари или да пиша по 10 коментара това писане направо ме свършва. Мерси:)

Punkass каза...

Мога да ти дам скайп, ако искаш, не искам да си пълня блога с чат глупости и тем подобни. Изчистен ми харесва :)

И не, нямам други стихотворения, най-старото ми е като бях на 15 - Скитница - и то го има тук. Иначе пиша от Юли както виждаш ;)

лили каза...

забавна история:
пускам си блога ти, НЯМАЙКИ НИ НАЙ-МАЛКА ПРЕДСТАВА, че тече музика и един приятел ми праща клипче на ну погоди
аз все още не съм със слушалки, пускам го, виждам че слушалките гръмват и намалявам звука на клипчето толкова, че почти не се чува. все още звукът е доста силен и аз утф?! слагам си слушалките и започвам да гледам ну погоди на фона на БАЛАДА?!
аз, разбира се, си помислих, ъъъ, откъде тази поетичност в погоди?!
защо вълкът троши прозорец с корава риба на фона на нежна музика?!
ванила скай момент
да, е изключих клипчето и видях, че песента продължава, което обясни всичко
мерси за сюреалистичния момент! :D
гледай това - http://www.youtube.com/watch?v=9egIvYYyWEc&feature=related без звук на фона на worry about you by ivy. странно е :D

Punkass каза...

Хахаха, now that's funny ;P
Определено си била шах и мат :)) И определено са ебати контрастните неща - супер олигофренско, веселяшко, детско филмче, на фона на трип хоп банда, чиято песен е към саундтрака на сериал по Кинг :DD Всъщност това парче го имаше и преди за фон, само че си прецаках темата на блога и изчезна, та чак сега успях да го сложа пак.. и не мога с по-малък плеър :/

p.s. а това ми е един от любимите епизоди на Ну погоди ;D

лили каза...

хах, аз почти не си спомням епизодите, по-късно пък не съм се интересувала, и бях лесно залъгана, че ТОЧНО това е оригиналната визия на филмчето :D
ну погоди е странно обаче, мисля да изгледам няколко епизода. така и така съм на руска вълна, макар че все още не мога да допрочета майстора и маргарита. странна книга.
абе всичко им е странно, ако не си свикнал, важното е, че определено има какво да се открадне от тях!
:D

пп: махнала си паролата! ДААА! :D

Punkass каза...

всяка страна си има своя хумор, в това няма спор ;)

да бе, махнах я, евала на мене! :DD

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails