четвъртък, 20 май 2010 г.

Ехо.

- Тук ли си?
- Да, точно до теб.
- Не, не по този начин.
- Всякак съм до теб.
- Защо не те виждам?
- Нали ме усещаш?
- Така е...
- Тогава не се притеснявай.
- Докога ще си тук?
- Докогато ми позволиш.
- Много съм самотна.
- Затова съм при теб.
- Не ме оставяй!
- Няма, никога...
- Студен си.
- Такъв съм си.
- Аз и така те харесвам.
- Знам.
- Хубаво е да има с кого да си говоря.
- Винаги съм насреща, знаеш.
- Хайде малко да помълчим, ей така...
- Както кажеш.
- ....
- ....
- Сега искам пак да си говорим... Тук ли си? Ехо! Ехооо ?!


В далечината се чуло Ехото: Тук съм, тук съм, тук съм....

6 коментара:

vid sicious каза...

и ти чуваш гласове ;D
знаех си

Punkass каза...

:DDD и то някакви... pathetic ;Д

A.S.Birov каза...

трябва да си направим клуб...

Punkass каза...

и да се събираме на някоя полянка, да мълчим и да.. слушаме..

A.S.Birov каза...

По-добре да си правим партита. Ще става доста фън с всичките гласове...

Punkass каза...

даже ще си имаме някакъв оркестър/банда от гласове о.О

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails