понеделник, 24 май 2010 г.

10 неща, които ще ти кажа, за да ме опознаеш по-добре.

Уау, втора щафета! Не очаквах първата, но пък и втора .. мекеке, кой е като мен ;D
Сега Лили реши да ми сложи хомота и да издам някакви weird и не толкова weird неща за моята особа :)

1. Имам отвратителна хобия от хлебарки. Това е най-ужасната твар, която може да съществува на земята! Преди няколко седмици в кенефа на офиса видях как една хлебарка си сменяше обвивката, беше станала бяло-прозрачна. Сърцебиенето ми не е било никога по-силно от тогава.. брр...

2. Имам ниско самочувствие. Никога не съм се харесвала. Е, имало е дни, в които си казвам "брееей, колко съм яка", но са малко.

3. Не мога да готвя. Срам а? Уж съм жена, а пък не готвя... Еми не съм се научила. Единствено мога да скалъпя леща, но пак нещо все й липсва. Някога, когато ножа опре до гърлото ще се наложи и ще се науча.

4. Занимавам се с музика. Непрофесионално. Свирила съм на пиано 6 години, но спрях, защото тъпчех на едно място. Сега пея в банда. Ама нещо се прецакаха нечии отношения и спряхме да репетираме. Дано да не е за постоянно.

5. Супер общителна съм. Но пък рядко вдигам телефон или се уговарям с хора, които не познавам добре. При запознанство съм страшно комуникативна, но примерно ако после човека ми пише да излезем ще увъртам и ще си измислям причини да не го правя, поради факта, че не го познавам добре. Абе откачена работа :)

6. Не съм фен на сладкото. Много хора се учудват, но винаги е било така. Предпочитам соленото. Даже слагам допълнително сол - знам, че е вредно, но пък ми е по-вкусно.

7. Страшно добър слушател съм. Всички си изливат радости и болки пред мен. Аз пък рядко споделям. Това е защото съм прекалено скромна.

8. Искам да отида в Англия. И там да си остана ако може :)

9. Голям фен съм на аниметата и мангата. Гледам, чета, колекционирам картинки, доста се разтоварвам така.

10. Обичам да снимам. Бих искала да успея да си взема по-професионален апарат, от този който имам, но засега не мога. Моят е задоволителен де, но винаги съм искала да правя някакви професионални фотосесии на хора, снимки на пейзажи и т.н.


Абе не съм интересна толкова, не знам защо постоянно ми предавате щафети :D
Мерси, Лилка, и ти ме кефиш яко! :)))


Айде ако някой иска да приеме щафетата - давам! :)

15 коментара:

лили каза...

така,
2 и 3 са и мои:/
само да кажа, че баба ми се е научила да готви на 60, а тя дори е от старата школа - още по-непростимо...
така че тва май не е мн проблем :D

4. - ще бъде сцепващо, ако го направите, защото ще мога да дойда на концерт и да кажа ахъм, аз познавам певицата хъхъ, извинете, отдръпнете се!

8 - не съм ходила в Англия, ама знам какво е някъде да е МНОГО ПО-ДОБРЕ. тъжно някак

за 10... защо тези неща са толкова скъпи, мамка им!!

аз за тва се научих да рисувам молив:/

:D

Punkass каза...

хахахаха,ти определено зареди поста с положителна енергия - чак сега виждам колко негативни неща съм написала ;DD

ще те викна, че и автограф ше ти дам, мхъ, мхъ ;DDD

аз даже и с молив не мога да рисувам.. за тва разчитам на някаквата си поезия и на хубав апарат :DDD

лили каза...

ТОЧНО това направих и аз! ама то човек като се замисли за некви лични неща и първото нещо, което му идва, не е да си сподели ебаси радостите, а какво е премълчал, за какво се притеснява... такива неща. по-скоро логично ми стои, ама на останалите от тази "игра" им бяха доста по... позитивни постовете.

гррр
можеш пак
ако ти се мислят НОВИ ДЕСЕТ НЕЩА...
вече имам 20 и сериозно, чувствам се като празна черупка
нищо не ми остана!!
:D

Punkass каза...

хахахаха, тц тц , не става така! аз ако тръгна всичко да си казвам ще се оголя пред хората! ще си запазя останалото /ако изобщо е останало нещо/ за скромната си особа ! ;D

vid sicious каза...

"Никога не съм се харесвала."
о.О
Габз..
купи си по-голямо огледало и се поогледай ;D

Анонимен каза...

Оу, манга. Супер :) ще ходиш ли на бункасая във ВТ? обещавам да не си уреждам среща с теб :D
Аз се чудя още дали да се хабя по магистралите, хм.

Punkass каза...

Тоши, ти ме виждаш по един начин, аз по друг :)
Но мерси де ^^

Eiri, на бункасая надали ще мога, но за рождения ден на Animes-BG ще съм там :)))

Анонимен каза...

угаснаха и последните ми намерения, днес, за ходенето ми. От една страна човека с който щях да ходя тази сутрин се бръснеше в обувките ми, а се оказва и че ще вали в събота :(

Punkass каза...

дам, неприятно си е времето.. а и си е доста път до Търново

أمل каза...

и аз имам проблем 1., а точка 2. е нормална за всеки несамовлюбен и не прекалено самонадеян човек тъй че... :)
т. 10 - и аз! и аз!

Punkass каза...

хехе, май на повечето жени това са им общите проблеми... гледай ни какви сме само! :)

A.S.Birov каза...

Ниското самочувствие е най-големия проблем, който човек може да има. Пеем *** за него.

Сол <3

Punkass каза...

Да, определено е най-големия Х.х

Valkocompany каза...

Имам ниско самочувствие.Това не е добре.Работи по въпроса.За готвенето - тя и Сашка Васева не може да готви :)
http://www.vbox7.com/play:d5953740

Punkass каза...

Ми не знам как. Просто съществувам под лоша карма.

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails