четвъртък, 10 декември 2009 г.

Твоят ангел.

Когато заспиш вечер
ще прелетя и ще кацна до главата ти,
няма да има кошмари, няма да чувстваш студ.

Парещия ми поглед ще те топли,
ще те прегърна както никой друг.

Ще ти говоря, ще ти разказвам приказки,
а ти ще се усмихваш на сън.

Ще те целувам по устните, по челото,
напук на всички там отвън.

Ще бъда твоя ангел хранител,
ще те защитавам от целия свят.

Ще те завивам, ще се сгушвам в теб,
и ще изпитвам тайна благодат.

А когато утрото настъпи,
ще оправя разрошената ти коса,
ще целуна затворените ти клепачи
и бавно, тихо, аз ще отлетя...

10 коментара:

Vinena mushica каза...

Когато ярко увехне денят
и нощта залее всичко с мастило
и слънцето поеме своя дълъг път
надолу в планините сини...

Когато хората попаднат
на тъмното в безшумната магия
и станат някак тайнствени и странни,
опитвайки се чудото да скрият...

Когато всичко е покрито
с вакуума черен на нощта
и всяка мисъл е изтрита
и всичко плува в тънка тишина...

Тогава те искам! Тогава ела
и тихо при мен промъкни се
Разкъсай със своите устни нощта,
в косите ми бързо ти скрий се

Усетила твоите стъпки отвън
при мен да те пусна ще стана
и пак ще потънем в призрачен сън
в тъмното – двамата само

А щом денят от сън се събуди
недей да тръгваш, при мен остани
Спомни си отново моментите луди,
постой при мен още за миг

Но само за миг и после тръгни си
Избягай, уплашен от светлия ден
За да можеш когато слънцето скрий се
тихо да дойдеш отново при мен

Punkass каза...

Близко по смисъл с моето :))
Мерси за красивия коментар :)))

A.S.Birov каза...

Мисля, че снощи постът ти стоя отворен цяла нощ в очакване на коментар, но поради една или друга причина така и не се стигна до написването на такъв. Добре, че сега ще има...

Яко е, доста. Поражда емоции, това е идеята на поезията, въпреки че винаги ми се е изплъзвала (когато се опитам да я пресъздам). Поздравления за написаното. Само да отбележа, че докато го четях ми дойде една идея за рисунка, в смисъл, погледнах нещата от малко по-различен ъгъл и още си ги оформям в главата. Та ако успея да я сътворя ще ти кажа и благодаря :D

Анонимен каза...

Много красиво!Красива Lullaby to Paralize.
Името е много подходящо за всички твои приспивни песни.Поздравявам те.Много ми харесва, когато всяко ново стихотворение е
различно.Мисля че няма смисъл да пиша повече.

Може ли и аз да си позволя да ти пратя няколко неща.Не съм добър колкото тебе и точно затова ще се радвам и ще е полезно ако си кажеш мнението.

Поздрави!

Punkass каза...

Birov - ще се радвам да видя творение, породено от мое творение :)) Ще бъде интересна интерпретация, даже може да го сложа като картинка към моето, за да се допълват :)))

Анонимен - ами давай, аз обожавам да чета различни идеи на различни хора, даже се уча и попивам всичко от такива като вас :))) Ще се радвам да споделиш нещо твое, или да ми дадеш линк към нещо :)

Анонимен каза...

Ами дай ми някаква поща или нещо, където мога да ти ги пратя, защото не обичам когато хора, които не искам, ми попиват идеите.
Извинявай, нищо лично.Крали са ми песен преди време и не искам да се повтаря.

Анонимен каза...

Всъщност кво пък толкова?!
http://www.4shared.com/file/172529100/8034b0d/DRUGI.html

Анонимен каза...

Да не те обидих нещо?
Очаквах да си кажеш мнението :(
Все пак си доста по навътре от мен в тези неща.
Не ти ли харесаха?
Ако е така само ми кажи, за да знам да ги махна.

Punkass каза...

Оу, извинявай, бях ги изтеглила, прочетох ги, но забравих да ти отговоря!
Добри са, има какво още да се желае, за да звучи по-малко постно, но имаш голям потенциал! :)
Ама защо ме питаш за мнение точно мен, щом и аз все още се уча... :))) Браво, продължавай в сущия дух!

Анонимен каза...

Ами питам тебе, заради твоите неща, които си написала.Защото са различни, много интересни и много ми харесаха.Аз поне рядко срещам такива.
Затова твоето мнение е важно, защото мисля че
имаш голям усет за нещата.
Нямаш си представа, колко малко хора
разбират и са оценявали музиката и текстовете ми.Не че не съм ги показвал...Ама само мълчат.
Хората са много недоверчиви.
Няма с кой две сериозни приказки да си кажа.
Само глупости.

Така че много мерси за коментара.:)Това, че ти харесаха е достатъчно.

Ето още едно по-лично:)
http://www.4shared.com/file/176835435/6ae88f6f/Untitled.html
Ако искаш повече не ми отговаряй.Както решиш.:)
Извинявай че ти обърнах блог-а на форум.

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails