четвъртък, 29 април 2010 г.

365 дни a.k.a 2009

Както можете да видите в последния ми постинг бате ви Елфчо реши да ми предаде една щафетка, с която ме кара да изкажа мислите си за изминалата година. Само се чудя защо чак Април трябва да го правя, но мога ли да откажа на такъв печен колега, като Циничният ни Елф ;)))


Изминалата година беше... с доста промени.

В личен план много отивания и връщания имаше. В края на 2008-ма направих едно доста неразумно решение, с което нараних най-любимия си човек. В началото на 2009-та успях да се окопитя и бавно, бавно осъзнах какви глупости върша. Слава богу, той ми прости /силно казано 'прости', но да кажем, че махна с ръка, и остави споменът дълбоко в себе си/. Силен човек е той, радвам се, че е до мен, защото така и аз се чувствам силна. Узрях в личните ни отношения, вече не гафя и се чувствам доста олекнала. Не съм най-добрия пример за партньор, но може да се живее с мене :D


Второто важно нещо през миналата година - изнесох се. Вече не завися от родителите си, напълно самостоятелна съм - и като средства, и като лично пространство, и като взимане на решения. Хубаво е, но и доста отговорно.


Станах студентка. 'Най-сетне' би казала мама :) 1-ви курс мина без произшествия. Готина специалност, готини колеги, абе всичко 6.


Спрях цигарите! Много важно нещо, което щях да забравя. Ииии...напълнях :( 5 килограма качих за 2 месеца и сега - година по-късно още не мога да ги смъкна. Но пък започвам фитнес. Hooray. /За спирането съм изключително горда!/

Пътувах на стоп до страхотни места, срещнах страхотни хора.
Направихме банда, започваме скоро авторски парчета /е това ако не е сбъдната мечта пък../

Преоткрих българската съвременна литература. Има страшно много свежи автори, досега не успях от нито една тяхна книга да се разочаровам.

Да станах по-съсредоточена? Не станах. Да станах по-малко разсеяна? Ммм, не.


Но пък мисля преди да говоря, успявам да изкажа какво чувствам, какво искам и как го искам. Преди не можех и това доста ми затъпяваше живота. Сега сякаш дишам по-свободно /да де, нали спрях и цигарите:)/.


Все още не обичам да поемам инициатива или отговорност, но пък се уча и се старая.


Издигнах се в очите на близките си. Сега знаят, че мога и сама да се справям и разчитат на мен.
По-малък егоист не станах, то си ми е вродено и ми е най-лошата черта. Но пък в някои моменти ми е голям плюс.

Ейй, как можах да забравя. Създадох този блог през Юли 2009! Започнах да пиша по-често отколкото пишех в тийнейджърските си години, хората го оценяват, а това е най-важното за мен :) Благодаря ви, че ви има!
Запознах се и с много хора из блог пространството, с които ще се радвам да се видя някой ден на живо.


Та... това е май, общо взето. При мен по принцип не се случват страшно много различни неща, но пък когато стане нещо - то е голямо.

Ще се надявам 2010 да ме дооформи още като личност, за да мога да се хваля пак и след една година.

Благодаря отново на Елфа за предадената инициатива, много се радвам, че точно ти ми я даваш :) /и това с трите линка към блога ти ако не е рекламаа.... :D/


Благодаря за вниманието. И както винаги казвам - щафетата е предадена на... който поиска :)

p.s. Пийте една Загорка за мое здраве :))






10 коментара:

legrandelf каза...

Хахаха :)) Благодаря за включването, както и за много линкове :D Нямаше нужда, но нищо де :P (само, че си вкарала: http://http://cynical.elfglade.com///// - луд линк :))) lol)

Иначе ако искаш - може да запиташ други люде, какво са правили през последната година, хахаха :))

RMPG каза...

Много добра снимка.

:-D

Punkass каза...

Елфе, който има желание ще го направи - всички са поканени :) Нека е луд линка, нали пак води към теб, хаха :D

Радо, мерси, и аз много си я обичам :)

Punkass каза...

damn it, видях си грешката, завеяна работа ;D

n1ckson каза...

Браво, че си си подредила така добре нещата!
Особено за разсеян човек е доста добре :P
Направо ти завидях :)
Успех във всички неща, с които се занимаващ!
Ако все още не си прочети и нещата на Петя Дубарова - много красиви метафори и стравнения използва.
Снимката рулира от всякъде :D

Punkass каза...

Чела съм ги, няма как да я пропусна :)

Мерси, мерси, много арт е тази снимка.. ;P

Lupe dy Cazaril каза...

А good year! :)

Най-евала за цигарите!

Банда? Каква банда? Раздуйте, моля! : ))

Punkass каза...

Все още никаква - смисъл, нямаме име, нямаме авторски парчета, но пък имаме към 20-тина кавъра... Ако нещо ново се случи около нея ще раздуя, как иначе :))

Иначе много мерси, Крис :)

A.S.Birov каза...

Шибай Загорка, пием чуждо. Стипендии (сърце)

В общи линии готината ти е била почти изцяло положителна. Дори в качването на килограми има нещо хубаво. Мръвка винаги е нужна, дано приятелят ти е на същото мнение и оценява допълнителното месце, което му предоставяш.

Спирането на цигарите (бау) Блогът (два бауа) Бандата... нека чуя какво свирите и ще видим ще се навеждам ли, няма ли да се навеждам. Жива и здрава :)

Punkass каза...

Мерси, Бире, оценявам коментара ти :)))

Харесва ме и охранена, не че пак не изглеждам хипер мега яка, хаха ;P

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails