понеделник, 29 март 2010 г.

Блоговете.

По принцип много рядко се отклонявам от лиричнитe произведения в блога си, но случая си го иска - ще представя 3-те блога, на които съм огромен фен. Щафетата бе подадена от Лили, стигна до Bia, а тя предаде тази щафета на няколко човека, един от които се паднах аз. Благодаря за което (:


Лили a.k.a livtn
- защото е пич.
- защото ме зарежда с позитивна енергия.
- защото ме кара да се чувствам като непораснало дете.





Над a.k.a Грозната богиня

- защото и тя търси пътя като мен.
- защото е интересна.
- защото слуша .. бритпоп, hooray!



Bia a.k.a In Brief

- защото пише страхотни неща.
- защото е хем мечтател, хем бунтар.
- и не, не е заради щафетата :D просто съм й фен.






В последно време първите две дами не са от най-активните, заради което ме хваща яд, но пък не мога да ги обвинявам - аз самата съм нередовна. Важното е, че когато има включване то си заслужава ;)

Препоръчвам горещо и Радо , местенцето на Биров и и блога на моята приятелка Вики :)

Щафетата е предадена на... който иска (:

10 коментара:

أمل каза...

Ееееее, и аз благодаря за честта :)
Над (адашката) и аз много харесвам, btw!

RMPG каза...

Ей, благодаря за препоръката. Bia си я четем, четем. Аха. :-)

Bla каза...

Този банан сере ли?

Punkass каза...

Сере, сере :D
Трябва да прочетеш стихотворението за тези двамата ;)))

Bla каза...

Не съм сигурен, че искам. :)

Punkass каза...

...Изпускаш :)

Bla каза...

Всички изпускаме (по нещо).

Punkass каза...

true, true ;]

лили каза...

олелеее
мерси, Пънки, това е адски мило!
чак ми стана тъпо, че едва сега го виждам:/
а, да си жива и здрава ииии ще влезем в блогърски ритъм, има време, ще се появи и желание :D

Punkass каза...

важното е, че го видя, нищо че е по-късно от предвиденото :))

айде със здраве и чакам твоето включване вече :))

Публикуване на коментар

Related Posts with Thumbnails